Nazwa forum

Forum członków sojuszu WhiteWolf

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-08-27 20:43:47

Pain

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-07
Posty: 20
Punktów :   

O sobie

No to może napiszmy parę słów o sobie by się lepiej poznać i zgrać.

Mam na imię Radek (20 lat) i jestem studentem pierwszego roku studiów budowlanych (zaocznie) po skończeniu technikum budowlanego oraz tapicerem.

Interesuje się przede wszystkim motocyklami (sam jezdzę) oraz chyba jak każdy chłopak motoryzacją i sportem.

Latem żegluję i pomagam na przystani a zimą chodzę na basen dodatkowo jeszcze uczęszczam na piłkę nożną oraz siłownię
Grami strategicznymi interesuje się od dziecka a najwięcej przeżyć miałem w grze cossacks w której byłem w czołowym polskim klanie.

Wolne chwile spędzam przed komputerem.


CZEKAM NA WAS

Offline

 

#2 2012-08-28 18:25:44

RaV le GraunD

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-26
Posty: 13
Punktów :   

Re: O sobie

Rafał 35 lat właściciel firmy budowlanej żonaty i dzieciaty,
lubię chemię, Fizykę, astrofizykę, astronomię, historię, motoryzację, książki, gry fantasy RPG i nawiedzone miejsca :-)
w ogame grałem 8 lat temu na uni 17 ale oddałem konto :-) byłem w top 500 nik I N K W I Z Y T O R sojusz skuls ale jakoś inaczej się grało, gra się  zmienia i to bardzo

Offline

 

#3 2012-08-29 16:11:39

akilimnik1

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-26
Posty: 5
Punktów :   

Re: O sobie

Witam, Andrzej lat 39, kierowca miedzynarodowy, pomykam tzw. TIR-em po całej Unii Europejskiej.

Interesuje się: komputerami, sportem, motoryzacja, oraz gry tego typu jak OGame.

Do tej gry powrocilem rowniez tak jak Rafał ( RaV le Graund ) lecz nie pamietam osiagniec, a z Rafałem znamy sie na co dzień jak tylko jestem w Polsce.

Pozdrawiam
Zycze miłej i wytrwałej gry. 

Offline

 

#4 2012-08-29 18:04:58

Pain

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-07
Posty: 20
Punktów :   

Re: O sobie